Over ons

Missie

Cactus Communications helpt ondernemingen meer resultaat te halen uit hun marketing- en communicatie-inspanningen. Door te adviseren en door kwalitatieve content te creëren die kadert in een strategisch goed doordacht marketing- en communicatieplan dat het DNA van een onderneming uitdraagt.

Omdat we bij Cactus Communications elke dag mogen doen wat we graag doen namelijk creatieve content creëren, geven we graag iets terug aan de maatschappij. Daarom willen we startende freelancers de kans geven om relevante werkervaring op te doen, die onontbeerlijk is om hun carrière te lanceren. Bij ons krijgen starters de kans een eerste relevante werkervaring op te doen onder begeleiding van ervaren vakmensen.

Visie

De digitalisering heeft de manier waarop bedrijven moeten communiceren compleet dooreengeschud. Terwijl B2C-bedrijven geconfronteerd worden met steeds mondigere consumenten,  stellen B2B-bedrijven vast dat ze het niet langer kunnen stellen met de beperkte en vrijblijvende marketing- en communicatie-inspanningen van enkele jaren geleden.

Communicatie met klanten, stakeholders, het grote publiek is niet langer eenrichtingsverkeer. Organisaties en ondernemingen moeten een gesprek aangaan, op alle kanalen waar hun publiek zich bevindt. Het is niet langer met een slogan dat je je doelpubliek overtuigt van je boodschap of je product, maar met een authentiek verhaal over wie je bent, welke waarden je uitdraagt, wat je doet en waarom je dat doet zoals je het doet.

Marketing en communicatie steunen op een weldoordachte strategie, die het DNA van een onderneming uitdraagt, en vereisen een geïntegreerde aanpak, waar je niet langer kiest welk kanaal je bespeelt, maar waar je alle kanalen samen moet gebruiken voor resultaatgerichte marketing en communicatie: offline, online en social.

Kernwaarden

  • Correctheid
  • Betrouwbaarheid
  • Openheid
  • Vertrouwen als basis van langetermijnrelaties
  • Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Cultuur

  • No-nonsense en hands-on: strategie moet er zijn, maar we gaan vooral de handen uit de mouwen steken om sterke content te leveren.
  • Geen gladde consultantpraatjes: we walk the talk
  • Respectvol voor klantenwensen, deadlines, medewerkers en milieu
  • Open en eerlijke communicatie
  • Aandacht voor een evenwichtige work-life balance